ÖĞRETMEN VEDA WEBİNARI-Şeyma BELOVACIKLI-Çankırı/Çerkeş Gaziosmanpaşa İlkokulu




 Değerli proje ortak öğretmenlerimin ilk kez projeye adım atmasına rağmen her yeni bilgiyi paylaşmasıyla, her aşamada özveriyle çalışmasıyla çok güzel bir proje sürecimiz oldu. Birbirimizi görmeden güzel bir ekip olmaktan ziyade çok güzel zümreler ve dostluklar edindik.İyi ki sizlerle böylesine anlamlı bir projedeydim.

Yorumlar

  1. Veda webinarını yazarken bile duygu dolu anlar... Öğretmenlerimizle yüzyüze görüşemesek de birbirimize çok alıştık ve birbirimizden çok şeyler öğrendik.İyi ki...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder